National Association of Health and Healthy Eating

گزارش حضور انجمن در رویداد هم افزایی مدیریت ایران

گزارش حضور انجمن در رویداد هم افزایی مدیریت ایران​

اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران با حضور کلیه دستگاه های اجرایی کشور و با هدف ایجاد حلقه وصل میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های دارای الگو، ایده و محصول برای حل چالش‌های اساسی ایران در مصلای امام خمینی(ره) به مدت سه روز (2تا4مرداد ۱۴۰۱) برگزار شد.

ریاست جمهوری، وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، معاونت علمی و فناوری، استانداری تهران، بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا، شهرداری تهران، سازمان تبلیغات، بنیاد مستضعفان، بانک‌های ملت، ملی و صادرات از دست‌اندرکاران و حامیان برگزاری این نمایشگاه بودند.

در این رویداد شرکت‌ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه‌سازی داشتند تا بتوانند همکاران،رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی نمایند و برای طرح همکاری با آن‌ها اقدام نمایید. این فضا بستر مناسبی بود تا مدیران علاوه بر راهکارهایی برای حل چالش های کشور، از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران داشته باشند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

مزیت این رویداد برای مدیران کشور علاوه بر وجه کلان آن که تمرکز بر حل چالش‌ها و مسائل کشور می‌باشد ایجاد نمایشگاهی از شرکت‌ها و موسسات متنوع است که در حوزه‌های فرهنگی ،اجتماعی، اقتصادی، فناوری، مدیریت، اشتغال، آموزش، بهداشت، محیط زیست و رسانه توانایی ارائه الگو و حل مساله را دارا می‌باشند. وجود چنین گروه‌هایی زیر یک سقف بستری مهیا و آماده ای بود تا مدیران برای حل مسائل حوزه‌های تحت مدیریت خود از آنها مشاوره بگیرند و با طرح همکاری چالش‌ها را در زمان کم و با کیفیت مطلوب مرتفع نمایند.

انجمن ملی سلامت و تغذیه سالم نیز به عنوان حلقه میانی پیشرفت و سلامت در کشور، در این رویداد حضور داشت تا از طرفی حلقه وصلی میان مدیران شرکت ها بوده و از جانبی دیگر حلقه واسطی میان مدیران بخش سلامت، تغذیه و بهداشت با دستگاه های اجرایی کشور و مدیران میانی در کشور باشد.

در این رویداد افرادی همچون
حجت الاسلام رئیسی، ریاست محترم جمهور
سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور
سردار عزیز جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله
احمد وحیدی، وزیر کشور
سید احمد عبودتیان، دستیار ریاست جمهوری در امر مردمی سازی دولت
حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری
محسن منصوری، استاندار تهران
محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی
جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی
محسن افشارچی، استاندار تهران
محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
سید محمد آقامیری رییس سازمان دامپزشکی کشور
رئیس سازمان بهزیستی کشور
معاون پرستاری وزارت بهداشت
حضور داشتند و از غرفه ها بازدید کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *