National Association of Health and Healthy Eating

رویداد آفساید به پایان رسید/ 3 طرح برتر سلامت‌محور معرفی شد

رویداد آفساید به پایان رسید/ 3 طرح برتر سلامت‌محور معرفی شد

رویداد “آفساید” با بررسی و داوری ۱۰ طرح برتر حوزه سلامت، کشاورزی و صنایع تبدیلی در دور دوم داوری به کار خود پایان داد؛ سه طرح برتر این رویداد به‌ ترتیب: ولیک، کافه کشاورز و مامانو انتخاب شدند.

به گزارش کارگروه رسانه انجمن تغذیه سالم، رویداد آفساید به پایان رسید و 3 طرح برتر سلامت‌محور معرفی شد.

چندی پیش، رویداد “آفساید” با همکاری انجمن تغذیه سالم و شتابدهنده سبک زندگی اسلامی ایلسا جهت بررسی ایده‌های سلامت‌محور در حوزه پیشرفت، فعالیت خود را آغاز کرد. اکنون این رویداد با بررسی و شتابدهی ایده‌های برتر به کار خود پایان داد.

رویداد “آفساید” با بررسی و داوری 10 طرح برتر حوزه سلامت، کشاورزی و صنایع تبدیلی در دوره دوم داوری در روز جمعه 24 بهمن ماه به کار خود پایان داد.

مدیر طرح و برنامه شتاب‌دهنده سبک زندگی اسلامی ایلسا، از برگزاری رویداد “همای سلامت” در سال آینده و کاندیداتوری 10 ایده برتر آفساید در آن خبر داد.

نفیسه شاهی‌نوری در این باره اظهار کرد: داوران دوره دوم پس از ارزیابی و بررسی ابعاد مختلف طرحها، از میان 10 طرح برتر که بر مبنای پیشرفت و توسعه منطقه‌ای انتخاب شده بودند، سه طرح برتر این رویداد را به‌ترتیب ولیک، کافه کشاورز و مامانو اعلام کردند.

وی افزود: همچنین جایزه ویژه نوجوان پیشرفت و سلامت این رویداد نیز به سحر کیخایی از سیستان و بلوچستان و جایزه ویژه خلاقیت به شهریار کمیلی با ایده «سرمایه‌ات را بکار» از خوزستان اختصاص داده شد.

این رویداد که با گفتمان‌سازی در بحث دوگانه پیشرفت و توسعه به اجرا درآمد، به‌زودی با ایده‌هایی نو فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *