اولین جلسه انجمن تغذیه سالم استان بوشهر در سال جدید برگزار شد

اولین جلسه از سلسله جلسات انجمن تغذیه سالم استان بوشهر در سال جدید با حضور دبیر جبهه فرهنگی مردمی خاتم الاوصیاء استان بوشهر، دبیر انجمن تغذیه سالم استان و همچنین مسئولان واحدهای مختلف انجمن تغذیه سالم استان و جمعی از اعضاء فعال انجمن روز یکشنبه، بیستم فروردین ماه برگزار شد.

جلسه مذکور با تمرکز بر بررسی برنامه‌های پیش روی انجمن تغذیه سالم، بیان چالش‌های موجود در راستای دستیابی به اهداف انجمن و همچنین بررسی برنامه‌هایی که در همین راستا تاکنون در استان بوشهر انجام شده است، برگزار گردید.

دبیر جبهه فرهنگی مردمی خاتم الاوصیاء استان بوشهر ضمن تقدیر از فعالیت‌هایی که از ابتدای تشکیل انجمن تغذیه سالم در استان بوشهر صورت گرفته، نکاتی را جهت تسریع در راستای دستیابی به اهداف این انجمن بیان کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین میثم دهقان همچنین با بیان اینکه 30 مجمع در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کشور وجود دارد، اظهار داشت: تعداد مجمع‌هایی که در استان بوشهر فعال هستند، 18 مجمع می‌باشد که آمادگی همکاری با انجمن تغذیه سالم استان را دارند و مسئولان انجمن می‌توانند در راستای اهداف انجمن از این ظرفیت به نحوه مطلوبی استفاده نمایند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دهقان با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا بتوانیم الگوی سبک تغذیه ای سالم را بهتر به مردم استان معرفی کنیم، اظهار داشت: تغذیه سالم یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها برای داشتن بدنی سالم و همچنین بهره‌مندی از توان جسمی مناسب برای روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان می‌باشد و انجمن تغذیه سالم بایستی این فرصت را برای آشنا نمودن روزه‌داران با سبک تغذیه سالم غنیمت بشمارد و بتواند به نحو شایسته‌ای اطلاعات مورد نیاز در این خصوص را در اختیار مردم قرار دهد.

دبیر انجمن تغذیه سالم استان بوشهر هم با بیان برخی اقدامات صورت گرفته در انجمن استان، افزود: با همکاری منسجم و تلاش مستمر اعضای انجمن تغذیه سالم استان می‌توانیم در سال جدید گام‌های موثری در جهت اصلاح سبک زندگی و تغذیه سالم مردم استان بوشهر برداشت.

دکتر حمیدرضا جعفری همچنین اظهار داشت: در حال رایزنی با مرکز صدا و سیمای بوشهر هستیم و امید می‌رود بتوانیم در آینده‌ای نزدیک برنامه‌هایی را جهت پخش در شبکه استانی آماده نمائیم.

در ادامه جلسه خانم خنسیر(مسئول کارگروه مهاد انجمن) خانم صفرپور(مسئول آموزش انجمن)، آقای صادقی(مسئول راهبران انجمن)، آقای علیپور(مسئول نیروی انسانی انجمن) و خانم نعمتی(مسئول رسانه انجمن) مطالبی را پیرامون فعالیت‌هایی که در کارگروه‌های مربوطه انجام شده است و همچنین برنامه‌های در دست اقدام، بیان کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *